Reclamacions

RECLAMACIONS-DENÚNCIES EN ASSISTÈNCIA SANITÀRIA

Des de la Marea Blanca Sant Cugat pensem que, per a reclamar millores en l’atenció sanitària, és molt important tenir constància escrita de les deficiències que existeixen i que ens perjudiquen.

Per aquest motiu, animem els usuaris i les usuàries a no conformar-se en queixar-se’n i comentar-ho amb les amistats, sinó a fer el pas de presentar una reclamació formal.

Si, a més, ens informeu de la reclamació que heu fet, ens ajudareu a tenir dades sobre les deficiències del sistema. I, si us cal, també us podem assessorar sobre els passos a fer.

Què cal fer quan rebem una atenció sanitària que considerem incorrecta i volem presentar una queixa o reclamació?

  • Presentar un escrit al centre sanitari que ha donat l’assistència. Pot ser aquest model, el full que han de facilitar al centre o qualsevol altre que tingui tota la informació que consta al model. S’hi ha d’adjuntar tota la documentació que pugui acreditar els fets que es denuncien.
  • Demanar que us en retornin una còpia segellada.
  • El termini màxim que tenen establert per a contactar amb la persona que ha presentat la reclamació és de 15 dies; i la resposta definitiva l’hauran de s donar en un termini màxim de 3 mesos.
  • Si no hi ha resposta o no és satisfactòria, es pot tornar a enviar el text ja tramès a:
Departament de Salut
Direcció General d’Ordenació i Regulació Sanitàries
Subdirecció General d'Avaluació i Inspecció d'Assistència Sanitària
Gran Via de les Corts Catalanes, 587, Barcelona, CP: 08007
Tel 93 482 44 28 ; Fax: 93 482 44 30; email: sgaias.salut@gencat.cat
 
Les reclamacions també es poden presentar telemàticament aquí:

Com podeu fer-nos arribar la vostra queixa?

Podeu triar un d’aquests dos procediments:
  • Ens envieu un correu a la adreça mareablancasantcugat@gmail.com
  • Poseu les vostres dades en aquest formulari. 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada